خدايا ”تنها ” نگذار …دلي را که هيچکس ”دردش ” را نميفهمددلم شکست عشق من اما فدای سرت.کفش هایت را بپوش تا مبادا خرده هایش در پاهایت برود.
هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه
وقتی دلیل " خواب " فرار از "بیداری" باشد یعنـــــــــــــــــــی تمـــــــــــــام شده ای. . .تمــــــــام . . .
بايد جشن بگيرم اشکهايم دوباره با من آشتي کرده اند
همیشه می گفت پای رفتن ندارم راست می گفت ....با سر رفت ......
ﺗـــﻮ ﺑﻪ ﺭَﻓﺘـــَﻨــَﺖ ﺍﺩامه ﺑــﺪﻩ ﺍﯾــﻦ ﺍﺷــﮑﻬـا ﺭَﺑــﻄﯽ ﺑــﻪ ﺗـُـﻮ ﻧَــﺪﺍﺭَﺩ …
وقتى يهويى دلت ميگيره هرچى ميگردى هيچ دليل خاصى براش نميتونى پيدا كنى
اين حال مزخرف ترين حال دنياس
آهنگ و مطلب...
ما را در سایت آهنگ و مطلب دنبال میکنید
برچسب: دل لعنتی,دل لعنتی من,این دل لعنتی,حرف دل لعنتی,دل نوشته های لعنتی,ای دل لعنتی,اس دل لعنتی,دل نوشته لعنتی,دل نوشته یک لعنتی,دل نوشته من لعنتی, نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 10:26