
تو کجایی سهراب؟ آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند… وای سهراب کجایی آخر؟ زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند ! تو کجایی سهراب؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند ! ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی ست… دل خوش سیری چند صبر کن سهراب… گفته بودی قایقی خواهی ساخت ! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم…
مجتبی رستمی هستم 24 ساله از اذربایجان شرقی که چند سالی هست موسیقی کار میکنم ساز اصلی من گیتاره در کنارش سنتور و ساز قوپوز و ویولن هم کار میکنم. آهنگ و مطلب...
ما را در سایت آهنگ و مطلب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 281 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 2:22