بعضیا....

خرید بک لینک

مشتـــی این دلــه
مزرعه که نیست
هـی شخمـش میزنـی لعنتــی !

بع بعضیا باید گفت:
عزیزم باید ژن ِ آدم بودن داشت نه ژستشو !

ابراهیم نیستم
اما غرورم را قربانی کسی کردم که
ارزشش کمتر از گوسفند بود …

ﻧـــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖ
ﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا
“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ”

بعضیا دوست داشتنشون مثل قرص خوردن میمونه !
هر هشت ساعت یه نفر . . !

آهنگ و مطلب...

ما را در سایت آهنگ و مطلب دنبال می‌کنید

برچسب: بعضیا هستن,بعضیا فکر میکنن,بعضیا داغشو دوست دارن,بعضیا علی ضیا,بعضیا باس گفت,بعضیا رو باید,بعضیا باید گفت,بعضیا در جریان باشد,بعضیا فک میکنن,بعضیا مثل, نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 20:23

صفحه بندی