
دانلود آهنگ جدید...
ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید...
ادامه مطلب
ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻼﻏﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ، ﮐﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﺑﺎﻏﻤﺎﻥ ﺗﺒﺮ ﺍﺳﺖ ! رسیده ام به حس برگی که میداند باد از هر طرف بیاید سرانجامش افتادن است ! xa0سرسوزنی اگر مرا میخواست ، زمین و زمان را به هم میدوختم ! ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻲ ﻭ ﻣﻦ ﺍﻳﻨﮕﻮﻧﻪ ﺷﻜﺴﺘﻢxa0ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺩﻟﻢ ﺭﻳﺨﺖ ﺑﻪ ﻓﺮﻳﺎﺩ ﺳﻜﻮﺗﻢ این روزها احساس میکنم چقدر شبیه سکوتم ، با کوچکترین حرفی میشکنم ! xa0ﺍﺳﻤﺖ ﭼﻪ ﺑﻮﺩ ؟ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﮐﻨﻢ . . . یه روزی من بودم نفسشxa0ولی بعد شدم عامل تنگی نفسشxa0رفت سراغ یه نفس تازه !!! چقدر جالب!xa0تو لحظه های داغو...
ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید...
ادامه مطلب
خداياu200f”تنهاu200f” نگذار …دلي را که هيچکسu200f”دردشu200f” را نميفهمد دلم شکست عشق من اما فدای سرت.کفش هایت را بپوش تا مباداxa0خرده هایش در پاهایت برود. هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه وقتی دلیل " خواب " فرار از "بیداری" باشدxa0یعنـــــــــــــــــــیxa0تمـــــــــــــام شده ای. . .تمــــــــام . . .xa0 بايد جشن بگيرمxa0اشکهايم دوباره با من آشتي کرده اندxa0 همیشه می گفت پای رفتن ندارمxa0راست می گفت ....با سر رفت ...... ﺗـــﻮ ﺑﻪ ﺭَ...
ادامه مطلب