آهنگ و مطلب

متن مرتبط با «بعضیا فک میکنن» در سایت آهنگ و مطلب نوشته شده است

بعضیا....

  • نیلوبلاگ

    مشتـــی این دلــهمزرعه که نیستهـی شخمـش میزنـی لعنتــی ! بع بعضیا باید گفت:عزیزم باید ژن ِ آدم بودن داشت نه ژستشو ! ابراهیم نیستماما غرورم را قربانی کسی کردم کهارزشش کمتر از گوسفند بود … ﻧـــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ” xa0 بعضیا دوست داشتنشون مثل قرص خوردن میمونه !هر هشت ساعت یه نفر . . !...

    ادامه مطلب