
دانلود آهنگ جدید...
ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید...
ادامه مطلب
مشتـــی این دلــهمزرعه که نیستهـی شخمـش میزنـی لعنتــی ! بع بعضیا باید گفت:عزیزم باید ژن ِ آدم بودن داشت نه ژستشو ! ابراهیم نیستماما غرورم را قربانی کسی کردم کهارزشش کمتر از گوسفند بود … ﻧـــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ” xa0 بعضیا دوست داشتنشون مثل قرص خوردن میمونه !هر هشت ساعت یه نفر . . !...
ادامه مطلب